Vse se je začelo leta 1934 v Ulmu. Mladi Franz Xaver Kögel je prevzel vagonsko podjetje svojega mentorja Georga Schmida. Zahvaljujoč svoji mojstrski spretnosti in ker mu je bilo podjetništvo pisano na kožo, je Franz Xaver iz njega ustvaril še več. Veliko več!
Do danes so naši zaposleni izdelali že več kot pol milijona vozil. S temi izkušnjami lahko še naprej postavljamo mejnike v razvoju in proizvodnji sodobnih rešitev za polpriklopnike. Kljub izzivom pa nekaj ostaja nespremenjeno: naša strast do transportne panoge.
PRIZNANI STROKOVNJAK ZA PREKUCNIKE
Dolgoletno tradicijo imamo zlasti v gradbeni panogi. Že v tridesetih letih prejšnjega stoletja smo bili znani po prekucnih tovornjaških nadgradnjah, vključno z dvoosnimi priklopniki in priklopniki za kmetijstvo.
Med naše najpomembnejše produkte sodijo:
polpriklopnik z dvema neodvisnima dvižnima mostovoma in polpriklopnik z jekleno prekucno nadgradnjo (iz 50-ih let),
prva samonosilna zaobljena aluminijasta prekucna nadgradnja (1966),
prva modularna prekucna nadgradnja z lahko bimetalno zasnovo z visoko trdnostjo. Pri njej lahko trdnost sten in poda svojega polpriklopnika popolnoma prilagodite svojim željam (2002).
POSTAVLJAVEC TRENDOV NA PODROČJU KONSTRUKCIJE HLADILNIH TELES
Že od začetka petdesetih let prejšnjega stoletja postavljamo trende tudi na področju konstrukcije hladilnih naprav. Začeli smo na primer z majhnimi zaprtimi nadgradnjami iz lahke kovine, ki so bile predhodnice kasnejših hladilnih vozil. Pa s prvim hladilnim polpriklopnikom s prostostoječo, v celoti plastično konstrukcijo (1961) in prvo hladilno enoto v širini palete (1969).
Kasnejši mejniki vključujejo:
prvi hladilni polpriklopnik s samonosilno konstrukcijo (1976),
za 1,3 m daljši EuroTrailer kot polpriklopnik s hladilno zaprto nadgradnjo (2007),
Od leta 2018 Kögel z generacijo vozil NOVUM postavlja nove standarde za vse modelne serije, kar vključuje ojačano karoserijo, nov zunanji okvir in jasen poudarek na še boljši prijaznosti do uporabnika. Poleg tega povečan koristni tovor pri generaciji NOVUM odločilno prispeva k zmanjšanju emisij CO2 za vsako prepeljano tono. Generacija NOVUM podjetja Kögel je na sejmu gospodarskih vozil IAA 2018 prejela mednarodno panožno priznanje za inovacijo na področju polpriklopnikov v kategoriji »Koncept«.
V podjetju Kögel s svojimi inovacijami že vrsto let oblikujemo podobo sodobnega cestnega tovornega prometa. Smo eden največjih proizvajalcev polpriklopnikov v Evropi. In na to smo ponosni.
TRANSPORTNE REŠITVE NEMŠKE IZDELAVE
Za nas je še vedno pomembno tisto, zaradi česar smo v preteklih letih postali tako uspešni: kakovost inženiringa. Inovacije, usklajene z željami naših strank. Zanesljivost družinskega podjetja, ki ga vodijo lastniki in je dolgoročno perspektivno. Ulrich Humbaur, ki ima podjetje Kögel v lasti od leta 2009, te vrednote združuje z močno zavezanostjo Nemčiji. Zato v podjetju Kögel že danes pripravljamo rešitve za prevoz v prihodnosti – z največjo natančnostjo, najsodobnejšim strokovnim znanjem in veliko pozornostjo do podrobnosti. Predvsem pa z zanosom, ki ga izkazujemo že od leta 1934. Prav tako kot takrat, ko se je vse skupaj začelo pri Franzu Xaverju Kögelu.
Bi se nam pridružili na popotovanju skozi čas? V hitrem pregledu smo za vas zbrali nekaj mejnikov v zgodovini podjetja:
BOGATA ZGODOVINA: ČASOVNICA PODJETJA KÖGEL
1934
Franz Xaver Kögel prevzame tovarno vagonov svojega mentorja
1961
Prvi hladilni polpriklopnik s popolnoma plastično konstrukcijo
1965
Kögel izumi zamenljivo nadgradnjo s podpornimi nogami
1974
Patentiran prekucni polpriklopnik s centralno osjo
1982
Najlažji serijski polpriklopnik na svetu
1990
»Wiesel«, prvo vozilo za transport zamenljivih nadgradenj
2001
Prvi obrat za katodno potopno barvanje s cink fosfatiranjem